czwartek, 17 stycznia 2013

Metamorfoza: DzikaKlauduska

UBRANIE:

PRZED:Twoja Dolka w tym stroju była dość...nudna , zwyczajna. Krzywo założyłaś sukienkę , i nie dodałaś żadnych dodatków... których zresztą zbyt dużo nie masz .Niestety ale 2/5.
PO:Myślę , że wyglądasz tu dużo lepiej. Nie masz zbyt dużo ubrań , ale widzę, że na Stardoll jesteś nie cały miesiąc a więc wybaczam Ci to ;).

                                                                   MAKIJAŻ:


PRZED:Nie lubię biżuterii z Sunny Bunny . A tym bardziej , że nie pasuje do żadnych z twoich ubrań. Kolor włosów nie bardzo pasuje do karnacji , usta są za nisko , nos za wysoko.2/5
PO:Zmieniłam kolor włosów na brąz , zdjęłam wszelką biżuterię.Obniżyłam nos , usta dałam wyżej . Oczy pomalowałam trochę inaczej:pomalowałam je na różowo prawie całą powiekę , ale kąciki oczu pomalowałam na zielono aby rozjaśniło to makijaż. Na ramię dodałam mały tatuaż.


PODSUMOWANIE: Na Stardoll jesteś nie cały miesiąc , a więc ciężko było cokolwiek tu zdzialać , ale myślę , że mi się choć troszkę udało :)
                         Punktacja:5/10 co daje ledwo 3 .

Za kilka miesięcy możesz się ponownie zgłosić abym skontrolowała twój styl :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I co o niej sądzicie ? Lepiej wygląda po mojej metamorfozie czy przed nią ?? Komentujcie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz